مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-27سياسي

ترامپ کار خود را پیش بُرد؛ قاضی محافظه کار به کرسی تکیه زد (+عکس)


شاید انتصاب این قاضی به دیوان عالی آمریکا آخرین پیروزی ترامپ در عرصه سیاسی آمریکا پیش از شکست احتمالی او در انتخابات هفته آتی باشد.

- ترامپ کار خود را پیش بُرد؛ قاضی محافظه کار به کرسی تکیه زد (+عکس) شاید انتصاب این قاضی به دیوان عالی آمریکا آخرین پیروزی ترامپ در عرصه سیاسی آمریکا پیش از شکست احتمالی او در انتخابات هفته آتی باشد.

قاضی محافظه‌کار پیشنهادی ترامپ برای عضویت در دیوان عالی آمریکا پس از رای مثبت دیروز سنا در کاخ سفید در حضور ترامپ سوگند خورد و رسما به عضویت دیوان عالی 9 نفره آمریکا در آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران ، با عضویت خانم برت که مورد انتقاد شدید لیبرال‌ها و حزب دموکرات آمریکاست، حالا دیوان عالی آمریکا با ترکیب 6 قاضی محافظه کار در برابر 3 قاضی لیبرال شده است و این مساله می‌تواند به ضرر دموکرات‌ها و لیبرال‌های آمریکایی باشد و در بزنگاه‌های حساس که تعیین تکلیف داوری‌ها به دیوان عالی می رود، آرای عالی‌ترین نهاد قضایی آمریکا به ضرر ترقی خواهان و به سود محافظه کاران باشد.

ترامپ در طول دوره 4 ساله ریاست جمهوری خود بیشترین تاثیر را در تغییر ترکیب دیوان عالی آمریکا داشته و با انتصاب 3 قاضی محافظه کار برای این نهاد، ترکیب یک سوم آن را عوض کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ کار خود را پیش بُرد؛ قاضی محافظه کار به کرسی تکیه زد (+عکس)

ترامپ کار خود را پیش بُرد؛ قاضی محافظه کار به کرسی تکیه زد (+عکس)