مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-27سياسي

شجاعی: قانون سربازی برای 100 سال پیش است / انرژی جوان کشور هدر می رود


حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس خبرگزاری دانشجو، درباره قانون موجود سربازی، اظهار کرد: - نماینده مردم ابهر در مجلس گفت: قانون فعلی سربازی ازدواج، اشتغال، تحصیل و تشکیل خانواده جوانان را تحت شعاع خود قرار داده است یعنی این پدیده طوری بر رفتار تربیتی جوانان اثر گذاشته است که آثارش در آینده مشخص می شود.

حجت الاسلام حسن شجاعی، نماینده مردم ابهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مجلس خبرگزاری دانشجو ، درباره قانون موجود سربازی، اظهار کرد: متاسفانه سربازی با قانون فعلی حدود دوسال از عمر جوانان را به خود اختصاص می دهد که این دوسال یکی از بهترین و گران بهاترین دوران یک جوان ایرانی است.

وی ادامه داد: قانون کنونی سربازی برای 100 سال پیش است که برای جامعه امروزی نه کمک کننده برای جوان کشور است و نه پیشرفتی برای کشور دارد و فقط اسراف در عمر و امکانات نظام است.

نماینده ابهر در مجلس شورای اسلامی گفت: کشوری که سرشار از انرژی جوان است باید در عرصه های درست از این انرژی استفاده شود، ولی متاسفانه از این موضوع کم استفاده می شود و به نوعی انرژی جوان کشور هدر می رود.

شجاعی تصریح کرد: سربازی با قانون اکنونی ازدواج، اشتغال، تحصیل و تشکیل خانواده جوانان را تحت شعاع خود قرار داده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شجاعی: قانون سربازی برای 100 سال پیش است / انرژی جوان کشور هدر می رود

شجاعی: قانون سربازی برای 100 سال پیش است / انرژی جوان کشور هدر می رود