مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:102020-10-27سياسي

53 عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان برگزار می شود


سرپرست مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور گفت: 53 عنوان برنامه در طول هفته وحدت در گلستان در نظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورعلی دیلم ظهر سه شنبه در نشست خبری با فعالان رسانه و فضای مجازی با موضوع رسانه های اجتماعی، وحدت اسلامی، راهبردها و راهکارها در کانون طه گرگان اظهارکرد: پیشگیری قبل از درمان و تقویت جریان سازی وحدت و تقریب در مباحث اجتماعی با استفاده از ظرفیت تاثیرگذاری رسانه و فعالان فضای مجازی میسر خواهد بود.

وی با بیان اینکه، فرهنگ سازی و تولید محتوا، جریان سازی وحدت و تقریب را ارتقا خواهد داد، تصریح کرد: تلفیق استفاده از زبان هنر و مقوله های رسانه ای می تواند بخشی از موضوعاتی باشد که رسانه ها و فعالان فضای مجازی و رسانه ای در این را ه ما را همراهی کند.

رییس ستاد بزرگداشت هفته وحدت در گلستان با اشاره به اینکه 53 عنوان برنامه در طول هفته وحدت در استان در نظر گرفته شده است، افزود: تلاقی 17 ربیع الاول با 13 آبان فرصت بسیار خوبی است که به موضوع هفته وحدت و استکبارستیزی بپردازیم.

دیلم با بیان اینکه، نخستین هفته وحدت است که شهید سپهبد قاسم سلیمانی را در کنار خود نداریم، افزود: شهید سردار سلیمانی برای وحدت امت اسلامی چه شیعه و چه سنی در عراق و سوریه تلاش فراوان کرد و به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان برگزار می شود

53 عنوان برنامه طی هفته وحدت در گلستان برگزار می شود