مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-27سياسي

راه نجات کشور از مخاطرات طبیعی، مدیریت جامع حوزه آبخیز است


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور‏گفت: راه نجات کشور از مخاطرات طبیعی، مدیریت جامع حوزه آبخیز است و همه دستگاه ها باید در آن نقش آفرینی کنند.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور‏گفت: راه نجات کشور از مخاطرات طبیعی، مدیریت جامع حوزه آبخیز است و همه دستگاه ها باید در آن نقش آفرینی کنند.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور صبح امروز در پانزدهمین ‏همایش ملی علوم و مهندسی آبخیزداری که به صورت مجازی در ساری برگزار شد، تأکید کرد: برای مدیریت جامع یک ‏حوزه آبخیز تلاش های یک دستگاه اجرایی کافی نیست و همه دستگاه های اجرایی و مسئولان در تحقق پایداری حوزه آبخیز نقش ‏دارند.

‏ وی با بیان اینکه آبخیزداری شناخت، برنامه ریزی، سیاستگذاری و تنظیم مجموعه اقدامات در یک حوزه آبخیز است به ‏نحوی که منابع پایه حفظ شود، گفت: اگر چه اقدامات متنوع مکانیکی، بیومکانیکی و بیولوژیک از بارزترین اقدامات آبخیزداری ‏است که توسط سازمان جنگل ها پیگیری و اجرا می شود اما عملکرد سایر دستگاه ها نیز در مدیریت حوزه آبخیز تأثیرگذار است و ‏نیازمند هماهنگی بین بخشی برای پایداری سرزمین هستیم.

‏ رییس سازمان جنگل ها با اشاره به تلاش های صورت گرفته در توسعه فعالیت های آبخیزداری اظهارکرد: تاکنون بیش از 30 میلیون ‏هکتار از عرصه های منابع طبیعی کشور ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه نجات کشور از مخاطرات طبیعی، مدیریت جامع حوزه آبخیز است

راه نجات کشور از مخاطرات طبیعی، مدیریت جامع حوزه آبخیز است