مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:052020-10-27سياسي

ربیعی: ضریب ابتلا به کرونا از 1.3 به 1.9 رسیده است


سخنگوی دولت با بیان اینکه هجمه های اخیر علیه دولت اخلاق سیاسی و انسجام ملی را نشانه گرفته بود، گفت: از مقام معظم رهبری به خاطر روشنگریهای مبتنی بر بینش اسلامی و منطق حکمرانی سپاسگزاری می کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، علی ربیعی امروز سه شنبه در نشست خبری با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: در آستانه هفته وحدت قرار داریم و اواخر این هفته متقارن با شروع هفته وحدت شده است.

ابتکار هفته وحدت از دل یک اختلاف ساده تقویمی در خصوص میلاد نور زاده شد.

وی افزود: نفس ابتکار هفته وحدت، نمادی است که نشان می‌دهد این امت در کلیت محمدی خود می‌تواند اختلاف‌ها و آشفتگی‌ها را تبدیل به نقطه قوت کند.

انقلاب اسلامی پس از آن ممکن شد و در افق رؤیت پذیر جامعه اسلامی قرار گرفت که پیشگامان روشنگری دینی از علامه نایینی تا اقبال لاهوری و شهید مطهری و شریعتی و دیگر بزرگان موفق شدند یک نوع اتصال و پیوند میان هویت ملی و هویت امت به وجود آورند.

سخنگوی دولت ادامه داد: نمی‌توان از وحدت سخن گفت و از علامه اقبال لاهوری سخن نگفت که جغرافیای وحدت را به گفتار شاعرانه خود در آورد.

اقبال از لاله زار کشمیرِ دلش، شاهراهی به شیراز و حجاز گشود و کل این حوزه تمدن اسلامی را به شکل یک واحد به هم پیوسته، به گفتمان بدیع خود در آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ربیعی: ضریب ابتلا به کرونا از 1.3 به 1.9 رسیده است

ربیعی: ضریب ابتلا به کرونا از 1.3 به 1.9 رسیده است