مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-27سياسي

«بی تفاوتی» بزرگترین آسیب به مدیریت مقابله با کرونا


سرپرست فرمانداری سوادکوه با اشاره به نظارت جدی بر واحد های صنفی، بی تفاوتی را بزرگترین آسیب به مدیریت مقابله با کرونا ذکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عین الله طالبی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری کرونای شهرستان سوادکوه که با حضور مدیران ادارات و نهاد ها و خبرنگاران تشکیل شد، خواستار لزوم اجرای اولویت دار مصوبات ستاد مقابله با کرونا توسط مدیران شد.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با انتقاد از ضعف برخی مدیران در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا، افزود: عادی سازی و بی تفاوتی بزرگترین آسیب را به مدیریت مقابله با کرونا وارد می کند و مدیران در این زمینه از همه توان و نظارت خود استفاده کنند.

وی خواستار نظارت جدی بر واحد های صنفی و خبازی ها شد و خاطر نشان کرد: در ماه های اخیر تذکر های کتبی و شفاهی به  واحدهای متخلف داده شد و به منظور حفظ سلامتی شهروندان واحد های صنفی متخلف پلمب شوند.

طالبی از ضرورت برخورد قانونی با واحدهایی که ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی را نادیده می گیرند خبر داد و اظهار کرد: قطع زنجیره شیوع کرونا مستلزم همکاری و همیاری تمامی اقشار مردم است و اصناف نیز براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مبارزه با کرونا در این زمینه همکاری برجسته داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بی تفاوتی» بزرگترین آسیب به مدیریت مقابله با کرونا

«بی تفاوتی» بزرگترین آسیب به مدیریت مقابله با کرونا