مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-27اقتصادي

رشد 500 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه اول امسال، سرمایه گذاری صنعتی استان 500 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

- ایسنا/زنجان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در نیمه اول امسال، سرمایه گذاری صنعتی استان 500 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است.

ناصر فغفوری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان سرمایه گذاری صنعتی استان در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از 500 درصد رشد برخوردار بوده است.

وی افزود: بر اساس پروانه های بهره برداری صادره، طی نیمه نخست امسال 9454 میلیارد ریال سرمایه گذاری در بخش صنعت استان انجام شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته که بالغ بر 1554 میلیارد ریال بوده، حاکی از رشد 5 برابری سرمایه گذاری صنعتی محقق شده استان طی شش ماه ابتدای سال است.

این مسئول در رابطه با تعداد واحدهای راه اندازی شده در این مدت، ادامه داد: 76 واحد صنعتی در نیمه نخست امسال وارد چرخه تولید استان شده که با راه اندازی این واحدهای صنعتی در استان، زمینه اشتغال برای حدود 1600 نفر فراهم شده که از این تعداد 42 واحد در شهرستان زنجان و 17 واحد صنعتی در شهرستان ابهر به بهره برداری رسیده است.

فغفوری تصریح کرد: در ابتدای سال 93 به میزان 2500 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری صنعتی استان بود که با به بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 500 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان

رشد 500 درصدی سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان