مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-27اقتصادي

راه اندازی مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید در سمنان


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از راه اندازی مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه دل ظهر امروز در آیین افتتاح مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح های سرمایه گذاری در سمنان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و برخی مدیران دستگاه های اقتصادی استان برگزار شد، گفت: هدف از راه اندازی این مرکز، اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی استان است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای دقیق ماده 61 قانون الحاق موادی به قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور تصریح کرد: حل وفصل مشکلات واحدهای تولیدی به ویژه در موارد مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، تأمین مالی، تعیین تکلیف بدهی های معوق و همچنین رفع مشکلات مرتبط با محیط زیست، منابع طبیعی و معادن و رفع موانع صادراتی از مهم ترین وظایف این مرکز است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مؤکد مقام معظم رهبری در ارتباط تصویری اعضای هیأت دولت با معظم له مبنی برضرورت تشکیل کارگروهی شبانه روزی به منظور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید در سمنان

راه اندازی مرکز شبانه روزی بررسی مشکلات تولید در سمنان