مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-27اجتماعي

دیاری که به واقفانش می نازد ...


63 درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است و این دیار از گذشته های دور تاکنون مهد واقفین خیراندیشی بوده که اموال و دارایی خود را در زمینه های علمی، - ایسنا/همدان 63 درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است و این دیار از گذشته های دور تاکنون مهد واقفین خیراندیشی بوده که اموال و دارایی خود را در زمینه های علمی، آموزشی، عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی، ترویج آموزه های قرآنی، رسیدگی به زائران امام حسین(ع) و .

وقف کرده اند.

گویی برکات این سنت حسنه و باقیات و صالحات در زندگی مردمان این خطه از ایران زمین جاری و ساری است و آثار آن تا ابد ادامه دارد، ملایری ها جزء برترین های حوزه وقف در کشور محسوب می شوند و فرهنگ غنی وقف در دل این آب و خاک نهادینه شده و همچنان ادامه دارد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با اشاره به وجود 193 موقوفه در سطح این شهرستان، تأکید کرد: اساس کار ما عمل کردن دقیق به نیات واقفین است و حوزه کاری اوقاف به چند بخش شامل اجارات، امور فرهنگی، حقوقی، ثبتی، عمرانی و مالی تقسیم بندی می شود.

پژمان جعفری با اشاره به اینکه در حوزه اجارات، از دهه وقف سال گذشته تاکنون با حجم بالای مراجعات مواجه بوده ایم، اظهار کرد: 3515 مورد قرارداد اجاره موقوفات تنظیم و یا تجدید و نقل و انتقالات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیاری که به واقفانش می نازد ...

دیاری که به واقفانش می نازد ...