مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-27فناوري

تقویت زیرساخت های ارتباطی روستای براگور بخش بلوکات


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: برای بهبود دسترسی به اینترنت در روستا براگور هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول فعال بوده و با حضور کارشناسان موضوع مورد بررسی سریع قرار گرفت و سریعا با بهینه سازی پارامترهای سلول های دکل مخابراتی روستا پوشش آنتن دهی بهتر شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان گفت: برای بهبود دسترسی به اینترنت در روستا براگور هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول فعال بوده و با حضور کارشناسان موضوع مورد بررسی سریع قرار گرفت و سریعا با بهینه سازی پارامترهای سلول های دکل مخابراتی روستا پوشش آنتن دهی بهتر شده است.

فرزاد توکلی در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص وضعیت ارتباطی روستای براگور، اظهار کرد: در پی دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون بررسی انتشار تصویر چند دانش آموز در کنار جاده یکی از روستاهای رودبار برای استفاده از اینترنت، با حضور در دبستان شهید علی اکبر پورامیدعلی از روستای براگور، توابع بخش بلوکات شهرستان رودبار موضوع از نزدیک بررسی و پیگیری شد.

وی با اشاره به اینکه به تازگی یک دستگاه مودمoutdoor از شرکت ایرانسل برای استفاده از شبکه ملی اطلاعات از سوی وزارت ارتباطات به مدرسه مذکور ارائه شده، افزود: ظاهرا به دلیل تغییر موقعیت مکانی مودم نصب شده اختلالات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت زیرساخت های ارتباطی روستای براگور بخش بلوکات

تقویت زیرساخت های ارتباطی روستای براگور بخش بلوکات