مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-27اقتصادي

فوق العاده ویژه کادر درمان آماده شد/وزیر اقدام کند


بعد از مدت ها بحث و مذاکراتی که در رابطه با پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان مطرح بوده رییس سازمان برنامه و بودجه برای تأمین و پرداخت منابع اعلام آمادگی کرده و گفته هر زمان که وزارت بهداشت امکان اجرای آن را داشته و احکام کارکنان را اصلاح کند منابع مالی پرداخت خواهد شد، - بعد از مدت ها بحث و مذاکراتی که در رابطه با پرداخت فوق العاده ویژه کادر درمان مطرح بوده رییس سازمان برنامه و بودجه برای تأمین و پرداخت منابع اعلام آمادگی کرده و گفته هر زمان که وزارت بهداشت امکان اجرای آن را داشته و احکام کارکنان را اصلاح کند منابع مالی پرداخت خواهد شد، حتی از ماه آینده.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی ماه های گذشته و در جریان شیوع ویروس کرونا و تحمیل هزینه های سنگین به وزارت بهداشت و از سویی افزایش حجم کاری کادر درمان، درخواست هایی برای حمایت از این قشر وجود داشت و بارها وزارت بهداشت این موضوع را مطرح و طی مذاکره ای با سازمان برنامه و بودجه مورد بررسی قرار گرفته بود.

این در حالی بود که در کنار تأمین منابع برای پرداخت حقوق و کارانه کادر درمان موضوع برقراری فوق العاده ویژه کادر درمان نیز مطرح بود.

ماجرا به این برمی گشت که از اسفندماه سال گذشته 50 درصد از امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری افزایش یافت و 15 درصد هم در فروردین ماه اضافه شد، اما آن ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق العاده ویژه کادر درمان آماده شد/وزیر اقدام کند

فوق العاده ویژه کادر درمان آماده شد/وزیر اقدام کند