مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-27اقتصادي

ارتقاء زیرساخت لکه های صنعتی البرز/فرصت های شغلی بسیاری در انتظار نیروکار است


استاندار البرز با بیان اینکه زیرساخت های شهرک های صنعتی استان البرز ارتقاء می یابد و لکه های صنعتی نیز ساماندهی خواهند شد، گفت: در این میان فرصت های شغلی متعددی فراهم شده است که طی فراخوان عمومی شرکت شهرک های صنعتی درخواست جذب نیرو اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، پیش از ظهر امروز در جمع رسانه ها، گفت: البرز با بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی که از این میان بیش از 150 برند ملی نیز فعالیت دارند، در حوزه تولید و صنعت شرایط حساسی دارد که بواسطه این امر باید با رصد دقیق، نسبت به ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا طی 2 سال اخیر شاهد تحولات شگرفی در ارتقاء زیرساخت های شهرک های صنعتی البرز بودیم که آغاز عملیات اجرایی اولین پست 400 کیلوولت در باغستان و اخذ موافقت برای اجرای دومین پست نیز در زکی آباد از جمله این اقدامات بود.

شهبازی گفت: آغاز و سرعت بخشی به رینگ گازرسانی شهرک های صنعتی البرز از طریق پروژه انتقال گاز بویین زهرا_کرج و اخذ موافقت وزیر محترم نیرو برای افزایش حق آبه البرز به میزان 20 میلیون مترمکعب نیز قابل توجه است.

وی افزود: البته ابتدای امسال پس از مدت ها پیگیری و بسیج ملی و استانی موفق به اخذ موافقت هیاتدولت جهت رفع ممنوعیت شعاع 120 کیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقاء زیرساخت لکه های صنعتی البرز/فرصت های شغلی بسیاری در انتظار نیروکار است

ارتقاء زیرساخت لکه های صنعتی البرز/فرصت های شغلی بسیاری در انتظار نیروکار است