مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-27اقتصادي

فروش محصول مشکل روزهای کرونایی مشاغل خانگی خراسان شمالی


معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی مهمترین مشکل کنونی کارگاه های مشاغل خانگی را فروش محصول اعلام کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی مهمترین مشکل کنونی کارگاه های مشاغل خانگی را فروش محصول اعلام کرد.

محمد اربابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا روند اجرای کار را پیچیده تر کرده است، گفت: تولید محصول در این روزها سخت نیست بلکه نبود بازار موجب اذیت تولیدکنندگان فعال در حوزه مشاغل خانگی شده است.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا به طور حتم تعداد افراد فعال در این حوزه ریزش پیدا کرده است و تعدادی نیز دست از کار کشیده اند.

اربابی ادامه داد: در این میان مشاغلی که حوزه سفارش و سری کار فعال بودند، بیشترین آسیب را دیده اند و در حال حاضر هر چند که وضعیت آن ها همانند روزهای اول نمی شود ولی رو به بهبودی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه مشاغل خانگی 335 رشته وجود دارد که افراد می توانند در این حوزه ها فعالیت کنند، اظهارکرد: برای فعال شدن مشاغل خانگی چندین دستگاه وارد عرصه شده که افراد بعد از گذراندن دوره های مهارت آموزی می توانند مجوزهای لازم را کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش محصول مشکل روزهای کرونایی مشاغل خانگی خراسان شمالی

فروش محصول مشکل روزهای کرونایی مشاغل خانگی خراسان شمالی