مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-27اقتصادي

جزییات تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام/ هدف مجلس تسهیل گری در صادرات است


رییس کنفدراسیون صادرات ایران با اشاره به جلسه دولت و مجلس درباره تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام، گفت: هدف مجلس از تشکیل سندیکای صادرکنندگان تسهیل گری است و منظور از آن ایجاد یک تشکل دولتی نیست.

- محمد لاهوتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح مجلس برای تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام گفت: مجلس با اعلام طرح تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام به دنبال آن است که مسیر ویژه ای را برای خدمات رسانی و بازگشت ارز صادراتی صادرکنندگان خوشنام که دارای بدهی مالیاتی یا بیمه ای نبوده و 100 درصد ارز حاصل از صادرات خود را به کشور برگردانده اند، فراهم کند و این به معنای تشکیل یک سندیکای دولتی نیست.

رییس کنفدراسیون صادرات ایران افزود: در آخرین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز که برای اولین بار با حضور وزیر جدید صمت و همچنین رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، موضوع تسهیلات برای صادرکنندگان متعهد مطرح  شد که پیرو آن، نشست هایی نیز در مجلس با حضور رییس اتاق بازرگانی ایران برگزار شده که ماحصل آن، تسهیل فرآیندهای پیش روی صادرکنندگان است.

وی با بیان این که هدف وزارت صمت و مجلس از ایجاد سندیکای صادرکنندگان خوشنام، تشکیل یک تشکل جدید نیست، بلکه هدف نهایی، ایجاد کانالی برای شناسایی صادرکنندگان متعهدی است که در بازه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام/ هدف مجلس تسهیل گری در صادرات است

جزییات تشکیل سندیکای صادرکنندگان خوشنام/ هدف مجلس تسهیل گری در صادرات است