مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-27اقتصادي

بیش از 3500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعالیت دارند


البرز بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی دارد که از این میان بیش از 150 واحد دارای برند ملی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی ظهر سه شنبه در کارگروه حل موانع تولید در البرز اظهار کرد: حفظ و ایجاد حتی یک فرصت شغلی در استان مغتنم است از این رو با تشکیل کارگروه های تخصصی و حضور میدانی در واحدها، مسئولان مربوطه موظف و مأمور به احصا، طرح و حل موانع تولید و صنعت البرز هستند.

وی بیان کرد: البرز با بیش از 3 هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی که از این میان بیش از 150 برند ملی نیز فعالیت دارند، در حوزه تولید و صنعت شرایط خاصی دارد که به واسطه این امر باید با رصد دقیق، نسبت به ایجاد بسترها و زیرساخت های لازم اقدام کنیم.

استاندار البرز ادامه داد: در این راستا طی 2 سال اخیر شاهد تحولات شگرفی در ارتقا زیرساخت های شهرک های صنعتی البرز بودیم که آغاز عملیات اجرایی اولین پست 400 کیلوولت در باغستان و اخذ موافقت برای اجرای دومین پست نیز در زکی آباد از جمله این اقدامات بود.

شهبازی گفت: آغاز و سرعت بخشی به رینگ گازرسانی شهرک های صنعتی البرز از طریق پروژه انتقال گاز بویین زهرا_کرج و اخذ موافقت وزیر محترم نیرو برای افزایش حق آبه البرز به میزان 20 میلیون مترمکعب نیز قابل توجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعالیت دارند

بیش از 3500 واحد تولیدی و صنعتی در البرز فعالیت دارند