مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-27اقتصادي

245 میلیون یورو از نیازمندی های صنعتی، داخلی سازی می شود


طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) این وزارتخانه برای برگزاری 4 میز تخصصی ساخت داخل در حوزه های پتروشیمی، صنعت پالایشگاهی، لوازم خانگی و صنعت خودروسازی با مجموع داخلی سازی 245 میلیون یورو آماده است.

- طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) این وزارتخانه برای برگزاری 4 میز تخصصی ساخت داخل در حوزه های پتروشیمی، صنعت پالایشگاهی، لوازم خانگی و صنعت خودروسازی با مجموع داخلی سازی 245 میلیون یورو آماده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میز چهارم صنعت پتروشیمی با ارزش قرارداد 60 میلیون دلار، میز صنعت پالایشگاه با ارزش قرارداد 80 میلیون دلار، میز ساخت داخل لوازم خانگی با ارزش قرارداد 63 میلیون دلار و میز پنجم صنعت خودروسازی با ارزش قرارداد 42 میلیون دلار آماده برگزاری است.

لازم به یادآوری است که در راستای نهضت ساخت داخل، داخلی سازی و کاهش وابستگی ها تاکنون 11 میز تخصصی توسعه و تعمیق ساخت داخل در صنایع راهبردی خودرو، مخابرات، تجهیزات پزشکی و صنایع معدنی با کاهش ارزبری 1045 میلیون یورو برگزار شده است.

در این میان بیشترین سهم از کاهش ارزبری در حوزه فولاد و مس بوده که برگزاری میزهای ساخت داخل تاکنون منجر به 440 میلیون یورو کاهش ارزبری در آن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

245 میلیون یورو از نیازمندی های صنعتی، داخلی سازی می شود

245 میلیون یورو از نیازمندی های صنعتی، داخلی سازی می شود