مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:502020-10-27پزشكي

تأمین تجهیزات حفاظتی کادر درمان بر اساس دستور وزارتخانه است


رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تجهیزات حفاظتی فردی کادر درمان بر اساس دستور ابلاغی وزارت بهداشت و درمان تأمین و در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: تجهیزات حفاظتی فردی کادر درمان بر اساس دستور ابلاغی وزارت بهداشت و درمان تأمین و در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد.

چندی پیش پس از شهادت یکی دیگر از اعضای کادر درمان در استان قزوین وهب نصیری، رییس نظام پرستاری استان قزوین در گفتگویی با ایسنا تأکید کرده بود که پرسنل بیمارستان های خصوصی نیاز به تجهیزات حفاظت فردی دارند و اگرچه تمام بیمارستان ها نیازمند این تجهیزات هستند اما در بخش خصوصی این نیاز به مراتب بیشتر است، همان طور که اعلام شد دو پرستار شهید استان قزوین نیز در بیمارستان خصوصی مهرگان مشغول به فعالیت بودند که این حساسیت مسئله را نشان می دهد؛ خبرگزاری ایسنا این موضوع را از ستاد مقابله با کرونا استان قزوین پیگیری کرده است.

حفاظت کادر درمان اولویت اصلی است منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین در این خصوص اظهار کرد: حفظ سلامت کادر بهداشت و درمان، پزشکان و پرستاران اولویت اصلی ستاد مقابله با کرونا استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین تجهیزات حفاظتی کادر درمان بر اساس دستور وزارتخانه است

تأمین تجهیزات حفاظتی کادر درمان بر اساس دستور وزارتخانه است