مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-27اقتصادي

رایگان شدن برق 180هزار مشترک کم مصرف استان مرکزی در طرح برق امید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از رایگان شدن برق 180هزار مشترک کم مصرف خانگی استان در طرح برق امید از آبان ماه سال جاری خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد اله داد صبح امروز با اشاره به آغاز طرح برق امید از ابتدای آبان گفت:استان مرکزی دارای 590هزار مشترک خانگی است که 31 درصد از مشترکان این بخش مشمول طرح ملی برق امید هستند.

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته طرح های تشوبقی برای  مشترکین صنعتی ،کشاورزی و عمومی اعمال شده است و  طرح برق امید  تنها مشترکان خانگی را شامل می شود، یادآور شد: انتظار می رود با اجرای این طرح  10 درصد از مصارف در این بخش صرفه جویی شده و می توان این مقدار را در بخش های مولد همچون صنعت و کشاورزی استان مصرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تعرفه برق امید از دوره جدید و از آبان ماه سال جاری برای مشترکان کم مصرف اعمال می شود.

وی تصریح کرد:تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی،اصلاح مصرف مشترکین پرمصرف و حفظ محیط زیست با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح برق امید محسوب می شود.

  اله داد گفت: طبق تعرفه بندی انجام شده، مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می شوند که از این میان بهای برق مصرفی گروه کم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایگان شدن برق 180هزار مشترک کم مصرف استان مرکزی در طرح برق امید

رایگان شدن برق 180هزار مشترک کم مصرف استان مرکزی در طرح برق امید