مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-27اقتصادي

اختصاص 18 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژهای گردشگری خرمشهر


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر از تخصیص 18 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه های گردشگری این شهر در شش ماه نخست سال 1399 خبر داد.

- سجاد پاک گهر رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری خرمشهر ظهر امروز در گفت گو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: یکی از عوامل اصل توسعه گردشگری در منطقه، افزایش سرانه زیرساخت های گردشگری است که بر همین پایه و اساس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر ضمن شناسایی انواع زیرساخت های مورد نیاز در منطقه، با شناسایی سرمایه گذاران حوزه گردشگری و برنامه ریزی به منظور حمایت از ساخت و سازهای مورد نیاز گردشگری را در دستور کار قرار داده است.

وی در همین خصوص افزود: در 6 ماهه نخست سال جاری سه پروژه از این شهرستان با معرفی اداره میراث فرهنگی خرمشهر و با تکمیل و ارسال مدارک به اداره کل میراث فرهنگی خوزستان معرفی شده که در نهایت از محل صندوق توسعه ملی جهت دریافت جمعا 18 میلیارد تومان به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر در ادامه سخنان خود با اشاره به پروژه هایی که تسهیلات دریافت کرده اند، گفت: یک پروژه تحت عنوان پارک سرپوشیده با اعتبار تسهیلات 10 میلیارد تومان، پروژه دوم در ابتدای جاده امام صادق(ع) خرمشهر به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 18 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژهای گردشگری خرمشهر

اختصاص 18 میلیارد تومان تسهیلات برای پروژهای گردشگری خرمشهر