مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-27اقتصادي

253 میلیارد ریال اعتبار به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان هزینه شد


مدیرکل زندان های کردستان با اشاره به آزادی 104 زندانی جرائم غیرعمد از زندان گفت: برای آزادی این تعداد زندانی بیش از 253 میلیارد ریال اعتبار از طریق مختلف هزینه شده است.

- به گزاری خبرگزاری فارس از سنندج، مراد فتحی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن های گلریزان با حضور باشکوه مردم و خیرین فراهم نشد اما با حمایت های صدا و سیما جشن گلریزان از طریق رسانه ملی در استان برگزار شد.

وی افزود: یکی از رویدادهای مهمی که همه ساله و در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور و از جمله استان کردستان شاهد آن هستیم، جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد است که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری آن با حضور باشکوه مردم محقق نشد اما خوشبختانه با حمایت های صدا وسیمای استان این جشن در شب های ماه مبارک رمضان به صورت برنامه زنده تلویزیونی از شبکه استانی پخش شد.

وی بیان کرد: در ماه رمضان امسال امکان جمع آوری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان کمک از سوی خیرین و مردم نیک اندیش استان فراهم شد.

مدیرکل زندان های استان کردستان، صدا و سیمای کردستان را یکی از حامیان اصلی ستاد دیه در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برشمرد و خاطرنشان کرد: شواهد حاکی از آن است شبکه تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

253 میلیارد ریال اعتبار به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان هزینه شد

253 میلیارد ریال اعتبار به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در کردستان هزینه شد