مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-27اقتصادي

سردخانه 15 هزار تنی در استان سمنان احداث می شود


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از احداث سردخانه 15هزار تنی در استان خبر داد و گفت:این طرح 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مجوز راه اندازی پایانه صادراتی آن صادرشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سلامتی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی کارگروه توسعه صادرات استان سمنان از اجرای طرح احداث سردخانه 15 هزار تنی در استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح در حال حاضر 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به صدور مجوز راه اندازی پایانه صادراتی استان سمنان در این سردخانه بیان کرد: این طرح توسط پیمانکار با سرمایه گذاری 100 میلیارد تومان و مشارکت سرمایه گذار خارجی در حال اجراست.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان ارتقا طرح و افزایش پتانسیل و ظرفیت های این مجموعه را از اهداف اصلی راه اندازی پایانه صادراتی در سردخانه است، افزود: پایانه صادراتی استان امری بسیار مطلوب و حائز اهمیت است و می توان از این ظرفیت سرمایه گذاری به بهترین نحو ممکن استفاده کرد.

سلامتی خاطرنشان کرد: این طرح با موافقت اعضا در این کارگروه تصویب و سیر انجام مابقی مراحل اداری در دستور کار قرار می گیرد و سرمایه گذار نیز موظف است در کمترین زمان ممکن طرح توجیهی خود را ارائه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردخانه 15 هزار تنی در استان سمنان احداث می شود

سردخانه 15 هزار تنی در استان سمنان احداث می شود