مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-27اقتصادي

خدمات بورس کرمانشاه غیرحضوری شد


مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه از غیرحضوری شدن خدمات بورس کرمانشاه تا پایان هفته آینده به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا خبر داد و گفت: روزانه به طور میانگین 500 نفر مراجعه کننده داشتیم که عاملی برای تشدید شیوع کرونا بود.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه از غیرحضوری شدن خدمات بورس کرمانشاه تا پایان هفته آینده به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا خبر داد و گفت: روزانه به طور میانگین 500 نفر مراجعه کننده داشتیم که عاملی برای تشدید شیوع کرونا بود.

محمد بهمن در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور متعدد افراد در ساختمان بورس منطقه ای کرمانشاه، افزود: گاهی به طور میانگین 500 نفر مراجعه کننده در روز داشتیم که از این تعداد حدود 470 نفر نیازی به مراجعه حضوری و یا کار فوری و ضروری نداشتند.

وی این ازدحام و شلوغی را عاملی برای بدتر شدن وضعیت بیماری کرونا دانست و ادامه داد: از ستاد استانی کرونا موضوع را پیگیری کردیم و مقرر شد بر اساس مصوبه این ستاد، تا پایان هفته آینده خدمات بورس غیرحضوری و به صورت اینترنتی و تلفنی ارائه شود.

مدیر بورس منطقه ای کرمانشاه عمده مراجعات افراد به بورس کرمانشاه را مربوط به پیگیری سهام عدالت اعلام کرد و یادآور شد: از آنجایی که اکنون بورس منفی است، فروش سهام عدالت هم مانند سایر سهم ها به سختی انجام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات بورس کرمانشاه غیرحضوری شد

خدمات بورس کرمانشاه غیرحضوری شد