مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-27پزشكي

تعداد مبتلایان کرونا در اردستان دو برابر آمار رسمی است


مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا که روزانه در شهرستان اردستان اعلام می شود ممکن است 2 برابر بیشتر از آمار رسمی باشد.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا که روزانه در شهرستان اردستان اعلام می شود ممکن است 2 برابر بیشتر از آمار رسمی باشد.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از دو هفته گذشته شاهد اوج بستری بیماران کرونایی در بیمارستان اردستان بودیم، ولی کم کم این تعداد کاهش پیدا کرد و در چند روز اخیر وضعیت بستری بیماران بهتر شده است.

وی با بیان اینکه به مردم توصیه می کنیم به محض مشاهده اولین علامت بیماری به مراکز درمانی مراجعه کنند، افزود: بعضی بیماران زمانی به مراکز درمانی مراجعه می کنند که حتی یک هفته از مریضی آن ها گذشته و این موضوع کار را برای کادر درمانی سخت تر خواهد کرد.

تمام تلاش همکاران ما این است که موارد مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا را هرچه زودتر شناسایی کنند تا میزان گردش این ویروس در جامعه کاهش پیدا کند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان با بیان اینکه هنوز دستورالعمل های جریمه های فردی و گروهی ستاد ملی کرونا به شهرستان ابلاغ نشده، گفت: محدودیت هایی که هفته های گذشته انجام شد مردم را بیش از گذشته نسبت به رعایت دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد مبتلایان کرونا در اردستان دو برابر آمار رسمی است

تعداد مبتلایان کرونا در اردستان دو برابر آمار رسمی است