مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27بين الملل

اعتراض روسیه به محدودیت پیشنهادی آمریکا علیه خبرنگاران


سفارت روسیه در آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، اقدامات پیشنهادی وزارت امنیت داخلی آمریکا در محدودیت صدور ویزا برای خبرنگاران خارجی یک روند بوروکراتیک ناعادلانه و ایجاد موانع تصنعی برای فعالیت عادی این افراد است.

- سفارت روسیه در آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد، اقدامات پیشنهادی وزارت امنیت داخلی آمریکا در محدودیت صدور ویزا برای خبرنگاران خارجی یک روند بوروکراتیک ناعادلانه و ایجاد موانع تصنعی برای فعالیت عادی این افراد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، دیپلمات های روس گفته اند: این پیشنهادها از سوی وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تجدیدنظر روند صدور ویزای I وظایف حرفه ای خبرنگاران خارجی را در آمریکا دچار مشکل می کند.

این دیپلمات ها همچنین اعلام کردند: به ویژه، محدودیت دوره اقامت کارمندان رسانه های خارجی تا 240 روز ( و با احتمال تمدید تا 480 روز) به آنها اجازه نخواهد داد تا به صورت مداوم بتوانند رویدادهای محلی را پوشش دهند.

خبرنگاران باید برای یک بازه زمانی قابل توجه به منظور دریافت ویزای جدید آمریکا را ترک کنند.

سفارت روسیه در آمریکا در ادامه بیانیه خود آورده است: روندهای پیچیده و غیرقابل توجیه بوروکراتیک و ایجاد موانع تصنعی برای فعالیت عادی خبرنگاران خارجی با مفاهیم آزادی بیان و دسترسی عادلانه و برابر به اطل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض روسیه به محدودیت پیشنهادی آمریکا علیه خبرنگاران

اعتراض روسیه به محدودیت پیشنهادی آمریکا علیه خبرنگاران