مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-27سياسي

تکریم ارباب رجوع در اصفهان مورد توجه باشد/افزایش اعتبار خرید تبلت دانش آموزی


هنوز آن طور که باید تکریم ارباب رجوع در ادارات اصفهان انجام نمی شود و در این زمینه چنانچه کارکنان نیازمند آموزش هستند باید این آموزش به آنها ارائه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتهدید کننده زندگی همه شهروندان است، ضروری است که مدیران در فضایی آرام و به دور از هر گونه کارشکنی شرایط را مدیریت کنند که البته کار در این شرایط به گونه ای ایثار و فداکاری است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه آرامش خوبی به دلیل همدلی و همکاری مدیران فارغ از نگاه های سیاسی، حزبی و جناحی وجود دارد، ابراز داشت: مدیران استان باید قدردان این آرامش باشند و دغدغه های خود را معطوف به نیرنگ های خارجی کنند و کمتر به مباحث داخلی بپردازند.

نهادهای نظارتی موانع انجام وظیفه مدیران را برطرف کنند رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی نهادهای نظارتی باید علاوه بر انجام وظایف خود موانع انجام وظیفه دیگر مدیران را برطرف کنند، ادامه داد: این شائبه در میان مردم مطرح است که در کلانشهرهای دیگر به غیر اصفهان مسائل به سختی پیش نمی رود و فرار سرمایه ها از شهر، یکی از آفاتی است که این تلقی به دنبال دارد.

وی تاکید کرد: باید شرایط خوبی برای کسانی که قصد سرمایه گذاری دارند ایجاد شود تا شاهد توسعه عمرانی و اقتصاد شهری در اصفهان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکریم ارباب رجوع در اصفهان مورد توجه باشد/افزایش اعتبار خرید تبلت دانش آموزی

تکریم ارباب رجوع در اصفهان مورد توجه باشد/افزایش اعتبار خرید تبلت دانش آموزی