مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-27حوادث

تقلیل ظرفیت پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در شرایط کرونا


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از تقلیل ظرفیت پایگاه امداد جاده ای گردنه این شهرستان در شرایط کرونایی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان اسدآباد از تقلیل ظرفیت پایگاه امداد جاده ای گردنه این شهرستان در شرایط کرونایی خبر داد.

محمدرضا اعتصام در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد به عنوان تنها پایگاه امداد جاده ای دائمی شهرستان و از مهمترین پایگاه های امداد جاده ای کشور اظهار کرد: ظرفیت این پایگاه 300 نفر برای اسکان در شرایط اضطراری و در راه ماندگان بوده که در حال حاضر با توجه به شرایط کرونا این ظرفیت به 100 نفر تقلیل یافته است.

وی افزود: طرح توسعه پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در سال گذشته به بهره برداری رسید و در حال حاضر پایگاه فوق دارای 1000 متر مساحت، 750 متر زیربنا در سه طبقه با تمام تجهیزات لازم رفاهی نسبت به اسکان در شرایط اضطراری و در راه ماندگان ارائه خدمات می دهد.

اعتصام تعداد پایگاه های امداد جاده ای موقت شهرستان را نیز یک مورد برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6000 متر برای احداث پایگاه دوم دائمی شهرستان در پایگاه موقت شهید عمادی به هلال احمر شهرستان اختصاص یافته که در حال پیگیری از طریق جمعیت هلال احمر کشور برای اخذ مجوز لازم برای احداث پایگاه دوم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقلیل ظرفیت پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در شرایط کرونا

تقلیل ظرفیت پایگاه امداد جاده ای گردنه اسدآباد در شرایط کرونا