مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-27اقتصادي

کارشناسان دادگستری خوزستان به مردم مشاوره حقوقی رایگان می دهند


رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: با آماده شدن زیرساخت ها توسط دادگستری استان، مشاوره حقوقی رایگان تلفنی توسط کارشناسان رسمی عضو مرکز خوزستان به مردم ارائه می شود.

- محمد کرم زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه خدمات مشاوره حقوقی موجب کاهش تخلفات و اختلافات می شود، بیان کرد: بهره مندی مردم از خدمات حقوقی رایگان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان می تواند از بروز بسیاری از دعاوی در محاکم قضایی پیشگیری کند.

وی افزود: هم اکنون دادگستری خوزستان در حال آماده سازی زیرساخت های اجرای مشاوره حقوقی رایگان تلفنی از سوی مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان است و با راه اندازی آن مردم می توانند با مراجعه به سامانه ای که اعلام می شود، خواسته و سوال خود را مطرح و پاسخ سوال خود را به صورت تلفنی از کارشناسان دادگستری دریافت کنند.

وی با بیان اینکه مشاوره حقوقی تلفنی در تمام رشته های کارشناسی است، گفت: برای اجرای طرح مشاوره حقوقی رایگان تلفنی تعداد 53 کارشناس دادگستری را در هفته برای پاسخگویی به سوالات مردم ساماندهی کرده ایم تا به صورت تلفنی و رایگان به مردم مشاوره حقوقی بدهند.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان از جمله مزایای مشاوره حقوقی رایگان تلفنی را کاهش اختلافات برشمرد و گفت: با مشاوره حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان دادگستری خوزستان به مردم مشاوره حقوقی رایگان می دهند

کارشناسان دادگستری خوزستان به مردم مشاوره حقوقی رایگان می دهند