مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-27دانش

کرونا دانشگاههای جهان را با «شکاف دیجیتالی» روبرو کرد


«فناوری های آموزشی» نقش مهمی در موفقیت آموزش عالی دارند اما در این میان برخی از موسسات آموزش عالی با تغییرات ناگهانی ناشی از پاندمی کرونا از آموزش آنلاین عقب ماندند.

- فناوری های آموزشی نقش مهمی در موفقیت آموزش عالی دارند اما در این میان برخی از موسسات آموزش عالی با تغییرات ناگهانی ناشی از پاندمی کرونا از آموزش آنلاین عقب ماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازهم می تواند ارزش استفاده از این نوآوری ها را مشاهده کند.

به گفته پینسنت ماسون کارشناس آموزش عالی؛ دانشگاه ها و سایر ارائه دهندگان آموزش عالی این فرصت را دارند که از چالش هایی که از طریق بحران کرونا با آن روبرو هستند به عنوان سکوی پرشی برای تحول یادگیری آنلاین برای دانشجویان استفاده کنند.

به عبارت دیگر ، دانشگاه های آینده نگر می توانند از این موضوع برای تأمل در یادگیری آنلاین و ارزش آن در بلند مدت استفاده کنند.

در حالی که تجدید حیات فناوری های آموزشی در برخی از موسسات آموزش عالی هیجان انگیز است اما در مقابل برای برخی از دانشگاه ها موانعی ایجاد کرده است که اگر از بین نرود، می تواند کیفیت آموزش دریافت شده توسط دانشجو را تهدید کند.

بحران کرونا آموزش عالی از راه دور را با یک آزمایش جهانی مواجه کرده است تا حدی که بسیاری از موسسات با استفاده از نوآوری های فناوری های آموزشی و بهبود تجربه یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا دانشگاههای جهان را با «شکاف دیجیتالی» روبرو کرد

کرونا دانشگاههای جهان را با «شکاف دیجیتالی» روبرو کرد