مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:202020-10-27اقتصادي

ضررهای سنگین سهامداران؛ آیا«دامنه نوسان» باید کاهش یابد؟


ریزش بورس از 19 مردادماه سال جاری آغاز شد و این روند تاکنون ادامه داشته است و این ریزش بسیاری از سهامدارانی که در بازار ماندند را با ضرر و زیان های سنگینی مواجه کرده است.

- از 19 مرداد ماه سال جاری بود که بورس شروع به ریزش کرد و کمتر کسی فکر آن را می کرد که این ریزش تاکنون ادامه داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، شاخص کل در روز دوشنبه مورخه 5 آبان 1399 یک بار دیگر ارتفاع خود را کاهش داد و با اُفت 2.

73 درصدی مواجه شد.

این اُفت باعث شد تا تنها در هفت روز گذشته معاملاتی شاخص کل شاهد اُفت 15 درصدی باشد.

با این کاهش شاخص کل، این نماگر اصلی بازار سرمایه عملاً به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی وارد شده است و هم اکنون در یک قدمی کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی قرار دارد.

کانالی که در ابتدای تابستان سال جاری به آن وارد شده بود اما ورود شاخص کل به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی در تابستان سال جاری با پاییز سال جاری بسیار متفاوت بود.

هنگامی که در تابستان سال جاری شاخص کل به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی وارد شد، هجوم و تقاضا برای ورود به بازار سرمایه بسیار زیاد بود و بیشتر نمادها در صف های خرید قفل بودند و بورس روزهای سبزی را پشت سر می گذاشت اما حالا در پاییز سال جاری در حالی شاخص کل به کانال یک میلیون و 300 هزار واحدی وارد می شود که حال و روز بازار سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضررهای سنگین سهامداران؛ آیا«دامنه نوسان» باید کاهش یابد؟

ضررهای سنگین سهامداران؛ آیا«دامنه نوسان» باید کاهش یابد؟