مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-27فناوري

اجرای 66 کیلومتر فیبر نوری در شهرها و روستاهای خدابنده


سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: هم اکنون 66 کیلومتر فیبر نوری در شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده در قالب پروژه تار در حال اجرا است.

- حامد سرایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اولویت های  اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، برقراری کامل ارتباط در روستاها است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با اشاره به اینکه پوشش ارتباطی روستاهای دارای تلفن خانگی در استان 94 درصد است، گفت: در آینده ای نزدیک همه روستاهای استان به تلفن خانگی و به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا خواهند کرد.

سرایی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان های مختلف افزود: هم اکنون 102 مدرسه شهری و تعداد 286 مدرسه روستایی واقع در شهرستان خدابنده با اعتباری بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

وی تصریح کرد: مدارس اعلامی از اینترنت رایگان برخوردار هستند که این اعتبار از جانب وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین شده است.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان همچنین به پروژه توسعه ارتباطات مبتنی بر فیبر نوری اشاره و خاطر نشان کرد: هم اکنون 66 کیلومتر فیبر نوری در شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده در قالب پروژه تار در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 66 کیلومتر فیبر نوری در شهرها و روستاهای خدابنده

اجرای 66 کیلومتر فیبر نوری در شهرها و روستاهای خدابنده