مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-26اقتصادي

آغاز هوشمند سازی کنتورهای آب در شهر گلبهار


مدیر امور آب و فاضلاب گلبهار از هوشمند سازی دستگاه های کنتور آب در این شهر خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آبفای گلبهار مصطفی محمدی با اشاره به ساخت هزار و 500باغ ویلا در شهرستان چناران و شناسایی 500باغ ویلا در شهر جدید گلبهار گفت: از آنجا که بیشتر این واحدها خالی ازسکنه بوده و مالکان به شکل دائم در محل حضور ندارند و امکان قرائت کنتور و ثبت میزان مصرف مشترکان امکان پذیر نبود، هوشمندسازی دستگاه های ثبت مصرف آب این واحدها با همکاری یک شرکت دانش بنیان آغاز شد.

وی گفت: با نصب دستگاه بر روی کنتور مشترکان ، ضمن آگاهی از میزان مصرف بدون حضور مامور درمحل ، از هدر فت آب هم جلوگیری شده و مدیریت صرفه جویی در مصرف هم برای مشترک امکان پذیرمی شود.

مدیر امور آب و فاضلاب گلبهار نتیجه هوشمند سازی کنتورها منجر به رفع بخشی از کمبود آب در شهر گلبهار به ویژه در پیک مصرف تابستان دانست و افزود: این کنتورها از دقت بالایی برخوردار بوده و حتی قادر است میزان مصرف کولر های آبی را تشخیص داده و ثبت و اعلام کند.

محمدی با بیان اینکه الگوی مصرف آب به ازاء هر نفر 15مترمکعب در ماه تعیین شده است به اجرای طرح پیمایش کنتورهای آب در این شهر اشاره کرد و گفت : یکی از مزایای مهم این پیمایش کمک به شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز در باغ ویلاها بوده که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز هوشمند سازی کنتورهای آب در شهر گلبهار

آغاز هوشمند سازی کنتورهای آب در شهر گلبهار