مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-26بين الملل

آغاز مجمع عمومی حزب کمونیست چین و احتمال رونمایی از چشم انداز 2035


چین مهم ترین نشست سیاسی سالانه اش را در پکن آغاز کرد؛ این نشست چهار روز طول می کشد.

- آغاز مجمع عمومی حزب کمونیست چین و احتمال رونمایی از "چشم انداز 2035" چین مهم ترین نشست سیاسی سالانه اش را در پکن آغاز کرد؛ این نشست چهار روز طول می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پنجمین نشست عمومی نوزدهمین کمیته مرکزی حزب کمونیست چین است که برنامه توسعه و اقتصادی پنج ساله بعدی را اعلام خواهد کرد.

اما شی جینپینگ، دبیرکل حزب کمونیست و رییس جمهوری، احتمالا از یک برنامه طولانی مدت دیگر هم برای 15 سال آینده رونمایی کند؛ برنامه ای تحت عنوان چشم انداز 2035 .

تحلیلگران می گویند که چنین برنامه طولانی مدتی حدس و گمانی هایی را برانگیخته است مبنی بر اینکه او قصد دارد رییس جمهوری مادام العمر شود.

پروفسور بنجامین هیلمن، استاد دانشگاه ملی استرالیا (دانشگاه نشنال یونیورسیتی استرالیا)، می گوید که هدف از چشم انداز 2035 تعیین اهداف مشخص برای پیشرفت چین در جهت رسیدن به کشوری با درآمد بالا (از طریق تبدیل به یک کشور کاملا توسعه یافته)، تا سال 2049 است .

پروفسور هیلمن همچنین به بی بی سی گفت که ایده مانیفست سال 2035 این حدس و گمان را برمی انگیزد که شی قصد دارد چین را طی این دوره رهبری کند، و اساسا رییس جمهوری مادام العمر شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مجمع عمومی حزب کمونیست چین و احتمال رونمایی از چشم انداز 2035

آغاز مجمع عمومی حزب کمونیست چین و احتمال رونمایی از چشم انداز 2035