مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-26اقتصادي

پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد


پارک محله ای مدافعان سلامت واقع در کوی پزشکان تبریز امروز با حضور مدیران شهری و با رعایت پروتکل های بهداشتی به افتتاح رسید.

- شهردار تبریز در این آیین، بر جلوگیری از تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری در سه سال گذشته تاکید کرد و گفت: از این محل ریالی درآمد کسب نکرده ایم.

ایرج شهین باهر افزود: هیچ چیز مهم تر از سلامت شهروندان نیست و توجه ویژه مدیریت شهری به احداث پارک های محله ای در سه سال گذشته، به خاطر اهمیت این موضوع است.

وی با بیان این که مدافعان سلامت، سی و نهمین پارک جدیدالاحداث تبریز است، افزود: مطابق برنامه ریزی های انجام شده، قصد داریم این تعداد را تا پایان شورای پنجم شهر تبریز به 60 پارک برسانیم.

وی با تاکید بر اینگکه حفظ و نگهداری از پارک ها به اندازه احداث آن ها اهمیت دارد، گفت: حفظ فضای سبز موجود و جلوگیری از تغییر کاربری باغات قدیمی از اولویت ها و رویکردهای اصلی شهرداری تبریز است.

شهین باهر اعلام کرد: در سه سال گذشته نه تنها ریالی از طریق تغییر کاربری فضای سبز به مسکونی و تجاری درآمد کسب نکرده ایم، بلکه کاربری های مسکونی و تجاری را به فضای سبز و پارک محله ای تبدیل کرده ایم.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های کادر سلامت، یادآور شد: امروز نیز همانند دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان سلامت پای کار هستند و نامگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد

پارک مدافعان سلامت در تبریز افتتاح شد