مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-26اقتصادي

تشدید نظارت بر اجرای محدودیت ها در آذربایجان غربی


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه پیشنهاد اعمال محدودیت های گروه 2 به تصویب ستاد استانی رسیده و برای تایید نهایی به کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محمدمهدی شهریاری عصر روز دوشنبه 5 آبان ماه در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد مقابله و مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه یکی از دلایل افزایش آمار مبتلایان به کرونا، افزایش تعداد نمونه گیری هاست، افزود: برای اثربخش بودن این اقدام ارزنده که نقش موثری در بیماریابی دارد نتایج سریع به اطلاع مراجعین برسد.

وی ادامه داد: افرادی که برای نمونه گیری به مراکز 16 ساعته مراجعه می‌کنند تا اعلام نتیجه باید تحت نظر باشند تا باعث شیوع بیماری در سطح جامعه نشوند.

استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از افرادی که باوجود مثبت بودن نمونه کرونا، ولی در سطح جامعه تردد دارند، گفت: این افراد طبق قانون مجرم هستند و باید با آنان برخورد شود.

شهریاری گفت: نحوه نظارت بر اجرای محدودیت‌های 3 و 4 مورد انتقاد مردم و فعالین اجتماعی است و فرمانداران و نیروی انتظامی باید بیش از این‌ها بر اجرای محدودیت‌ها نظارت داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر اجرای محدودیت ها در آذربایجان غربی

تشدید نظارت بر اجرای محدودیت ها در آذربایجان غربی