مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-26اقتصادي

صدور 83 فقره پروانه استاندارد برای محصولات واحدهای تولیدی لارستان


رییس اداره استاندارد لارستان از صدور 83 فقره پروانه استاندارد برای محصولات واحدهای تولیدی تحت پوشش اداره استاندارد لارستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، استاندارد و استاندارد کردن از پایه های علم و فن آوری است که در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقشی بسزا دارد.

استاندارد عبارت است از نظمی مبتنی بر نتایج ثابت علوم، فنون و تجربه های بشری که به صورت قواعد، مقررات و نظام هایی به منظور ایجاد هماهنگی و وحدت رویه، افزایش میزان تفاهم، تسهیل ارتباطات، توسعه صنعت، صرفه جویی در اقتصاد ملی و حفظ سلامت و ایمنی عمومی به کار می رود.

در جهان صنعتی امروز همه چیز در حال تحول است.

در این عرصه استانداردهای جدیدی که به مدیریت کیفیت موسوم است، فقط به نتیجه محصول نهایی بسنده نمی کند، بلکه خط تولید را از ابتدا تا انتها زیر نظر می گیرد.

این مدیریت برنامه ریز و هدفمند، پویایی را به بخش های سازمانی هدیه می دهد.

سرمایه گذاری در راه بهبود کیفیت کالاهای تولیدی برای پاسخ گویی به نیازهای مصرف کنندگان داخلی و راهیابی کالاها به بازارهای جهانی و کاهش واردات، مهم ترین اصل در توسعه اقتصادی است.

  هر کشور درحال توسعه که افزایش و بهبود ظرافت صنعتی را در رأس برنامه های خود قرار داده باشد، درمی یابد که استاندارد کردن شاخص های تولید و خدمات و همچنین سنج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 83 فقره پروانه استاندارد برای محصولات واحدهای تولیدی لارستان

صدور 83 فقره پروانه استاندارد برای محصولات واحدهای تولیدی لارستان