مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:002020-10-26اقتصادي

پرداخت ماهانه 500 میلیارد تومان حقوق به 70 هزار کارمند دولت در آذربایجان شرقی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از پرداخت ماهانه 500 میلیارد تومان حقوق به 70 هزار کارمند دولت در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داود بهبودی عصر امروز دوشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته آمار و برنامه ریزی در تبریز با اشاره به نقش و اهمیت آمار در سیاست گذاری های توسعه ای کشور گفت: نقش آمار در ایجاد یک نظام حکمرانی خوب مهم بوده و آمار می تواند مقدمه ای برای دسترسی آزاد به اطلاعات و شفاف سازی باشد.

وی با تاکید بر اینکه آمار می تواند مقدمه ای برای تمامی فعالیت ها باشد، افزود: باید در کنار اجرای تمامی برنامه های آماری به سمت نظام نوین آماری و ثبت مبنا حرکت کنیم.

بهبودی با اشاره به اینکه در ثبت آمار به سمت غیرحضوری کردن ثبت داده ها پیش می رویم، ادامه داد: در نظام آماری نوین مراجعات حضوری کاهش و بیشتر به شکل ثبت در محل وقوع در داخل یک بخش به جریان می افتد.

وی با انتقاد از اینکه در کشورمان در خصوص مهاجرت اطلاعات ثبتی وجود ندارد، افزود: اطلاعات اقتصادی واحدها در گذشته به شکل واحد ثبت نمی شد ولی اکنون با نظام نوین آماری یکپارچه شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی سپس به طراحی سامانه SDI که زیرساخت اطلاعات مکانی است اشاره داشت و گفت: فراتر از نظام آماری ثبتی مبنا نظام اطلاعات داده های مکانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت ماهانه 500 میلیارد تومان حقوق به 70 هزار کارمند دولت در آذربایجان شرقی

پرداخت ماهانه 500 میلیارد تومان حقوق به 70 هزار کارمند دولت در آذربایجان شرقی