مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-26بين الملل

اردن نارضایتی خود از اهانت به پیامبر اسلام را به سفیر فرانسه ابلاغ کرد


اردن ضمن رد هر گونه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، نارضایتی شدید خود را در خصوص هرگونه اهانت به پیامبر اسلام به سفیر فرانسه ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع اردنی، شامگاه امروز (دوشنبه)، گزارش دادند که ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن اعتراض این کشور درباره اهانت به پیامبر اسلام (ص) را به سفیر فرانسه ابلاغ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه الرای ، وزیر خارجه اردن ضمن تأکید بر موضع این کشور در رد کاریکاتورهای موهن علیه پیامبر اسلام (ص)، هرگونه اهانت و اقدام را که به جریحه دار کردن احساسات حدود دو میلیارد مسلمان در جهان منجر شود، محکوم کرد.

طبق این گزارش، وزیر خارجه اردن نارضایتی شدید این کشور در خصوص انتشار کاریکاتورهای موهن و اهانت به سمبل ها و مقدسات دینی افراد را به سفیر فرانسه ابلاغ کرده است.

ایمن الصفدی همچنین تأ کید کرد که اهانت به پیامر گرامی اسلام (ص) و هیچ یک از انبیاء (علیهم السلام) قابل قبول نیست و این اقدام در زمره آزادی بیان قرار نمی گیرد.

الصفدی در ادامه با تأکید بر این مسئله که این کشور به اقدام خود در حمایت از فرهنگ اسلام  و مقدسات آن را ادامه خواهد داد، بر لزوم هم سوسازی تلاش ها برای مبارزه با فرهنگ تنفرپراکنی و نژادپرستی تأکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن نارضایتی خود از اهانت به پیامبر اسلام را به سفیر فرانسه ابلاغ کرد

اردن نارضایتی خود از اهانت به پیامبر اسلام را به سفیر فرانسه ابلاغ کرد