مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-26سياسي

اجرای طرح آمران سلامت در خراسان رضوی


مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از تشکیل ستاد اجرایی طرح آمران سلامت در مواجهه با کرونا در هلال احمر خراسان رضوی و اجرای این طرح در سطح استان خبر داد.

- سید مجتبی احمدی، امروز در شورای معاونان هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر وجود صدای واحد در موضوع کرونا به عنوان یک اصل حائز اهمیت در مدیریت بحران مطرح است که می بایست این وحدت رویه، بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: تشکیل ساختار مدیریت بحران در مسئله کرونا در بالاترین سطح در کشور باید مدنظر باشد.

احمدی تصریح کرد: دبیرخانه آمران سلامت در حوزه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تشکیل شد که در هلال احمر خراسان رضوی هم اگرچه پیش از این هم اقداماتی انجام شده بود، اما درحال حاضر در این طرح با بهرمندی از حداکثر ظرفیت داوطلبی ضمن جلوگیری از بروز و شیوع بیشتر ویروس در کاهش مرگ و میر نیز موثر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: مشکل اصلی ادراک عمومی در مسئله جدی گرفتن بحران کروناست که باتوجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور و تورم موجود آسیب پذیری ما بیشتر شده است.

وی افزود: فقر اطلاعات و آگاهی پایین و غفلت از آموزش عمومی تاب آوری جامعه را کاهش می دهد، وقتی اطلاعات و فرآیند آموزش عمومی ناقص بوده و توزیع امکانات و منابع نیز به درستی نبوده و تشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آمران سلامت در خراسان رضوی

اجرای طرح آمران سلامت در خراسان رضوی