مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-26سياسي

اماکن اقامتی و گردشگری اردبیل به مدت 4روز به روی مسافران بسته شد


طبق مصوبه ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان اردبیل با ایجاد محدودیت در پذیرش گردشگران، اماکن اقامتی و گردشگری اردبیل به مدت 4روز به روی مسافران بسته شد.

- به گزارشکرونا در اردبیل شاهد حضور خودروهای مسافرین با پلاک های خارج از استان هستیم که نگرانی کادر درمان را دوچندان می کند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل از روز دوشنبه هفته آینده و به مدت 4 روز پذیرای مسافرین نخواهد بود افزود: این محدودیت ها شامل شهروندان شهرستان های داخل استان نیز خواهد بود تا از تجمع به نحوی جلوگیری شود.

امامی یگانه به شروع برپایی مجالس عروسی در اردبیل اشاره کرد و گفت: متأسفانه شاهد برگزاری مراسم عروسی در منازل هستیم که طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی بعد از پایان این مراسم مراجعین دارای علائم کرونا از بین شرکت کنندگان را داریم.

وی ادامه داد: توصیه می کنیم شهروندان مجالس عروس خود را در 30 درصد ظرفیت تالارها که دارای ارتفاع سقف مناسب و نیز تهویه کافی دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی تحت نظارت مرکز بهداشت شهرستان اردبیل برگزار کنند و از راه انداختن کارناوال های عروسی در شهر جددا خودداری شود.

فرماندار اردبیل همچنین از صاحبان مجالس عزا نیز خواست از برگزاری مراسم یادبود در منازل خودداری و در فضای باز و با رعایت فاصله اجتماعی نسبت به ادای اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اماکن اقامتی و گردشگری اردبیل به مدت 4روز به روی مسافران بسته شد

اماکن اقامتی و گردشگری اردبیل به مدت 4روز به روی مسافران بسته شد