مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:152020-10-26سياسي

تلاش کنیم تا دانش آموزان در نظام آموزشی با کرامت آموزش ببینند


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه کرامت مهمترین موضوع در تربیت است، گفت: تلاش کنیم تا دانش آموزان در نظام آموزشی با کرامت آموزش ببینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در شورای همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: نباید بر اساس عادت ها سراغ دغدغه ها برویم چرا که دچار روزمرگی شده و اهداف اصلی محقق نمی شود.

وی تصریح کرد: خدای متعال بنیانگذار تعلیم، تربیت و آموزش است و آیات نخستین قرآن کریم نیز در این خصوص نازل شده و نشان دهنده اهمیت و تأثیر تعلیم، تربیت و آموزش است و همه شالوده ی آموزش و پرورش در آن دیده شده است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر این جلسات تشکیل می شوند می باید تکلیف ها را مشخص کنیم و دستورات دینی و الهی و نگاه بنیانگذاریِ تعلیم و تربیتی خداوند را مد نظر قرار دهیم و در تشکیلات آموزش و پرورش محقق کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین کرامت را مهمترین موضوع در تربیت و رشد انسان دانست و گفت: تلاش کنیم تا دانش آموزان در نظام آموزشی با کرامت آموزش ببینند و تربیت شوند و خداوند قرآن را به عنوان کتاب کرامت برای رسیدن به این هدف نازل کرده است و اگر کارها مایه قرآنی نداشته باشد، کرامت محقق نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش کنیم تا دانش آموزان در نظام آموزشی با کرامت آموزش ببینند

تلاش کنیم تا دانش آموزان در نظام آموزشی با کرامت آموزش ببینند