مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:102020-10-26سياسي

کیش کانون تعامل دانشگاه های مطرح ایران می شود


در مراسم امضای تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد کیش و دانشگاه تربیت مدرس، طرفین بر همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی در کیش با هدف تبدیل این جزیره به هاب علمی و دانشگاهی منطقه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، طی تفاهم نامه ای که با امضای غلامحسین مظفری رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و محمدتقی احمدی رییس دانشگاه تربیت مدرس به امضا رسید، طرفین بر همکاری های گسترده و متنوع علمی، آموزشی، پژوهشی و نوآورانه در منطقه آزاد کیش با هدف تبدیل این جزیره به هاب علمی و دانشگاهی منطقه تاکید کردند.

رییس دانشگاه تربیت مدرس در این دیدار با ابراز خرسندی از رویکرد مبتکرانه کیش در طراحی ساز و کارهای خردمندانه برای نیل به توسعه پایدار گفت: دانشگاه تربیت مدرس از سال 1361 با ماموریت تامین نیروی مدرس دانشگاه های کشور در شرایطی که بخاطر تغییرات سیاسی، خلا استاد در دانشگاه ها محسوس بود، تشکیل شد و در 4 دهه گذشته از رشد و توسعه بسیار خوبی برخوردار شده است.

محمدتقی احمدی افزود: این دانشگاه پس از فراز و فرودهای فراوان و خط شکنی های حساب شده، اکنون در جایگاه علمی مطلوبی در داخل و خارج کشور قرار گرفته و به لحاظ اتکا به توان و استعدادهای داخل، توانسته نور امیدی در میان جوانا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش کانون تعامل دانشگاه های مطرح ایران می شود

کیش کانون تعامل دانشگاه های مطرح ایران می شود