مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:002020-10-26بين الملل

عراقی ها پرچم فرانسه و تصاویر «ماکرون» را آتش زدند


شهروندان عراق عصر امروز با برپایی تظاهرات نزدیک سفارت فرانسه در بغداد، هتک حرمت مقامات و مطبوعات فرانسوی به ساحت مقدس دین اسلام و پیامبر عظیم الشان آن را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جمعی از شهروندان عراق، عصر امروز با برپایی تظاهرات در نزدیکی سفارت فرانسه در مرکز بغداد، توهین رییس جمهور فرانسه به اسلام و ساحت پیامبر اعظم (ص) را محکوم کردند.

پایگاه خبری موازین نیوز به نقل از یک مقام امنیتی عراق گزارش داد: ده ها نفر از شهروندان عراقی، عصر امروز دوشنبه در نزدیکی سفارت فرانسه در منطقه الکراده در مرکز بغداد تجمع کردند و ضمن سر دادن شعار علیه امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه پلاکاردهایی را در دست داشتند که روی آن تصویر های کاریکاتوری ماکرون به تلافی اهانت او به دین اسلام رسم شده بود .

روسیا الیوم هم گزارش داد که تظاهرات کنندگان پرچم فرانسه و تصاویر ماکرون را آتش زده و شعارهایی در محکومیت مواضع فرانسه در قبال اسلام سر دادند.

این در حالی است که نیروهای امنیتی همه مسیرهای منتهی به سفارت فرانسه را مسدود کرده بودند و شمار زیادی از این نیروها در اطراف سفارتخانه مستقر بودند تا مانع هر گونه حمله ای به آنجا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراقی ها پرچم فرانسه و تصاویر «ماکرون» را آتش زدند

عراقی ها پرچم فرانسه و تصاویر «ماکرون» را آتش زدند