مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:002020-10-26دانش

قبول شدگان دانشگاه های دارای شرایط خاص در کنکور ارشد 99 اعلام نشدند


در اسامی قبول شده در کنکور کارشناسی ارشد 99 اسامی قبول شدگان نهایی 11 کدرشته امتحانی و برخی از کدرشته محل های مربوط به دانشگاههای دارای شرایط خاص وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

در این دوره آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 تعداد 229 هزار و 397 نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کردند و منتظر نتایج بودند که 146 هزار و 522 نفر پذیرفته شده اند.

اسامی قبول شده ها در 2 بخش مربوط به همه پذیرفته شدگان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) و قبول شده های دانشگاه آزاد اعلام شده است.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور در اسامی اعلام شده در بخش بخش مربوط به همه پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) اسامی قبول شدگان نهایی 11 کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته محلهای مربوط به دانشگاههای (دارای شرایط خاص) وجود ندارد.

به این ترتیب قرار است اسامی قبول شدگان نهایی 11 کدرشته امتحانی ذیل و برخی از کدرشته محلهای مربوط به دانشگاه های (دارای شرایط خاص) به طریق مقتضی، با هماهنگی ارگانهای مربوط متعاقباً استخراج و بعدا اعلام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبول شدگان دانشگاه های دارای شرایط خاص در کنکور ارشد 99 اعلام نشدند

قبول شدگان دانشگاه های دارای شرایط خاص در کنکور ارشد 99 اعلام نشدند