مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:552020-10-26بين الملل

حزب نوری المالکی: توهین های فرانسه قادر نیست سرعت گسترش اسلام در اروپا را بگیرد


حزب «الدعوه» عراق ضمن درخواست از دولت فرانسه برای عذرخواهی از مسلمانان به دلیل توهین به ساحت پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد که این اقدامات تحریک آمیز قادر به محدود کردن سرعت گسترش اسلام در اروپا و جهان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حزب الدعوه عراق روز دوشنبه از فرانسه خواست به دلیل توهین رییس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اعظم (ص)، عذرخواهی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، در بیانیه حزب الدعوه عراق به رهبری نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق آمده است : امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه در اقدامی تحریک آمیز و چالش برانگیز علیه احساسات مسلمانان از انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر رحمت و بشریت پیامبر اعظم (ص) حمایت می کند به بهانه اینکه فرانسه به سکولاریسم و آزادی بیان پایبند است؛ در حالی که آزادی بیان ابزاری برای توهین های پیاپی به ساحت رسول اکرم(ص) اسلام و ادیان در فرانسه بوده است.

بر اساس این بیانیه، مسئله توهین به پیامبر اکرم (ص) از سوی برخی افراد، نهادها و مطبوعات خبیث فرانسوی و با کاریکاتورهای موهن مرتبا تکرار شده است و اخیرا هم که ماکرون، بی پروا از این عمل موهن حمایت کرد و اسلام را دین بحران زده خواند که این دیدگاه های خصمانه نشانه عقده روانی و شکست درونی فرانسه است که نظیر آدم کم ارزش و حقیری ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب نوری المالکی: توهین های فرانسه قادر نیست سرعت گسترش اسلام در اروپا را بگیرد

حزب نوری المالکی: توهین های فرانسه قادر نیست سرعت گسترش اسلام در اروپا را بگیرد