مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:552020-10-26بين الملل

تظاهرات شهروندان عراقی مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به اظهارات ماکرون


ده ها تن از شهروندان عراقی در اعتراض به اظهارات موهن امانوئل ماکرون نسبت به پیامبر اسلام (ص) در برابر سفارت فرانسه در بغداد تظاهرات کردند.

- ده ها تن از شهروندان عراقی در اعتراض به اظهارات موهن امانوئل ماکرون نسبت به پیامبر اسلام (ص) در برابر سفارت فرانسه در بغداد تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ده ها تن از شهروندان عراقی در اعتراض به توهین امانوئل ماکرون ، رییس جمهوری فرانسه نسبت به پیامبر اسلام (ص) در برابر سفارت این کشور در بغداد تظاهرات کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری شفق نیوز، تظاهرکنندگان در شرایطی که نیروهای امنیتی در برابر سفارت فرانسه مستقر شده بودند، با در دست داشتن پلاکاردهایی علیه ماکرون شعار دادند.

حزب الدعوه اسلامی عراق پیشتر با صدور بیانیه ای عذرخواهی رسمی فرانسه به خاطر اظهارات توهین آمیز رییس جمهوری این کشور درباره اسلام را خواستار شده بود.

براساس گزارش میدل ایست نیوز، در بیانیه حزب الدعوه آمده است، در اقدامی تحریک آمیز و چالش برانگیز نسبت به مسلمانان، امانوئل ماکرون از حمایت خود از انتشار تصاویر کاریکاتوری موهن به پیامبر بزرگوار اسلام و سید الانبیاء و المرسلین به بهانه سکولاریسم و آزادی بیان خبر داد؛ امری که تبدیل به بهانه ای برای توهین های عامدانه و پی در پی به پیامبر، اسلام و ادیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات شهروندان عراقی مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به اظهارات ماکرون

تظاهرات شهروندان عراقی مقابل سفارت فرانسه در اعتراض به اظهارات ماکرون