مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-26اقتصادي

راه اندازی کارخانه تولید کاتد در کرمان


نماینده مردم کرمان و رعور در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه تولید کاتد با سرمایه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان در کرمان راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و رعور در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه تولید کاتد با سرمایه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان در کرمان راه اندازی خواهد شد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در بازدید از شهرک صنعتی کرمان با اشاره به راه اندازی کارخانه تولید کاتد گفت: این کارخانه در مجاور روستای سعدی از توابع بخش باغین با سرمایه ای بالغ بر 15 میلیارد تومان و به ظرفیت 120 تن کاتد مس بصورت تانک لیچینگ و 100 درصد خصوصی از ابتدای سال 97 شروع به فعالیت کرده است.

وی با اشاره به تامین زیرساختهای لازم و نصب ماشین آلات این کارخانه افزود: در حال حاضر 9 نفر در معدن و 16 نفر هم در کارخانه در حال آموزش هستند که امیدواریم تا آخر آبان ماه تولید رسمی این کارخانه آغاز شود.

نماینده مردم کرمان و راور در خانه ملت در ادامه بازدید از شهرک صنعتی کرمان از مجتمع غدایی تک بازدید کرد و افزود: این مجتمع در شهرک صنعتی خضرا و در زمینی به مساحت 40 هزار مترمربع در حال احداث می باشد پورابراهیمی افزود: مجتمع آرد تک با 40 درصد پیشرفت فیزیکی و ثبت سفارش و انتقال بخشی از ارز ماشین الات خود منتظر ورود آنها برای تکمیل کارخانه است که انشالله در اوایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه تولید کاتد در کرمان

راه اندازی کارخانه تولید کاتد در کرمان