مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:452020-10-26اقتصادي

خرد کردن مرغ به خاطر تبعات بهداشتی ممنوع است


خرد کردن مرغ به خاطرتبعات بهداشتی ممنوع است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی بهرو در حاشیه جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال اظهار کرد: خرد کردن مرغ منجمد و گرم به هر صورت به خاطر تبعات بهداشتی آن ممنوع است.

وی افزود: گوشت مرغ بهترین محیط کشت و عامل نگهداری میکروب های محیطی است و به لحاظ حفظ سلامتی مردم گوشت مرغ در سریع ترین زمان یا باید مصرف و یا باید با شرایط فریز در کشتارگاه فریز شود.

رییس دامپزشکی خلخال با اشاره به اینکه گوشت گوساله و گاو بعد از یک روز تازه به حالت گرفتگی گوشت قابل مصرف است، گفت: رعایت نکات بهداشتی در تمامی صنوف توزیع و عرضه مرغ الزامی است و در صورت مشاهده تخلف واحد فروش پلمپ خواهد شد.

علی بهرو در خصوص واکسن های دامی و افزایش قیمت سه برابر آن در برخی از واکسن ها تصریح داشت: یک سری از واکسن ها همه ساله از سوی دامپزشکی استان به رایگان در اختیار دامپزشکی شهرستان و در نهایت برای موارد حیوانی اهالی در روستاها استفاده می شد که امسال این واکسن ها پولی شده و به خاطر این موضوع دامداران در روستاهای بخش مرکزی و حاشیه آق داغ کمتر تمایل به استفاده از این واکسن دارند.

رییس دامپزشکی خلخال بیان داشت: پولی شدن واکسن PPR که نام فارسی آن طاعون نشخوار کنندگان کوچک نام دارد خیلی مهم و حساس بوده و امسال این واکسن در مناطق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرد کردن مرغ به خاطر تبعات بهداشتی ممنوع است

خرد کردن مرغ به خاطر تبعات بهداشتی ممنوع است