مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-26ورزشي

برگزاری بدون مجوز مسابقات مرگبار اتومبیلرانی در بناب


مدتی است پیست اتومبیلرانی شهرداری بناب میزبان اتومبیلرانانی از شهرهای مختلف است و در سایه غفلت مسئولان این پیست به محل انجام حرکات نمایشی و مسابقات مرگبار بین رانندگان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بدون شک غنی سازی اوقات فراغت یکی از راهکارهای مناسب برای ایجاد آرامش و سلامت روانی جامعه است که می توان با ایجاد تفرجگاه های مناسب استعدادها و خلاقیت های جوانان را از این طریق شکوفا ساخت.

از این رو فراهم سازی زیرساخت های غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در حوزه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، فنی و حرفه ای نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی در هر شهرستان است.

بر اساس این گزارش، در یک اقدام تعجب برانگیز و در سایه غفلت مسئولین محلی پیست اتومبیلرانی و موتورسواری بناب در حالی شاهد حضور خودروهایی از شهرهای مختلف بود که رانندگان این اتومبیل ها بدون توجه به اطراف با سرعت هایی سرسام آور رانندگی می کردند و صدها نفر از شهروندان بنابی و علاقمندانی از شهرهای اطراف به تماشای این برنامه اتومبیلرانی رفته بودند.

ازدحام جمعیت و استقبال خارج از تصور تماشاگران و عدم برنامه ریزی و هماهنگی مناسب برگزارکنندگان آن هم بدون حضور اورژانس، نیروهای امدادی و آتش نشانی این نگرانی را در پی دارد که علاوه بر تشدید و افزایش چشمگیر مبتلایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بدون مجوز مسابقات مرگبار اتومبیلرانی در بناب

برگزاری بدون مجوز مسابقات مرگبار اتومبیلرانی در بناب