مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:302020-10-26بين الملل

همکاری مشترک امارات و رژیم صهیونیستی برای سرقت اموال ایران!


اشکلون در زمان پهلوی، به عنوان سرمایه گذاری مشترک 50-50 درصدی ایران با اسراییل ایجاد و در ذیل آن، شرکت Eilat Ashkelon در سال 1968 به عنوان سرمایه گذاری مشترک برای انتقال نفت خام از خلیج فارس به اتحادیه اروپا تأسیس شد.

- پس از انقلاب، اسراییل این شرکت را به صورت یک طرفه ملی کرد و در سال 2016 دادگاهی در سوییس اسراییل را محکوم به پرداخت حدود 1.

2 میلیارد دلار غرامت به ایران کرد، اما حالا امارات برای این پروژه وارد مشارکت با صهیونیست ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق نوشت: اواسط هفته گذشته در دیدار مقامات اسراییلی و اماراتی، یک تفاهم نامه الزام آور به امضا رسید که معامله ای بر سر یک پروژه نفتی مشترک بین ایران و اسراییل در زمان پهلوی دوم بود؛ معامله ای که می توان از آن به عنوان معامله بر سر اموال مسروقه ایران یاد کرد.

ماجرا از آن قرار است که خط لوله ایلات-اشکلون در زمان محمدرضا پهلوی، به عنوان سرمایه گذاری مشترک 50-50 درصدی با اسراییل ایجاد و در ذیل آن، شرکت Eilat Ashkelon در سال 1968 به عنوان سرمایه گذاری مشترک برای انتقال نفت خام از خلیج فارس به اتحادیه اروپا تأسیس شد.

پس از انقلاب، اسراییل این شرکت را به صورت یک طرفه ملی کرد و در سال 2016 دادگاهی در سوییس اسراییل را محکوم به پرداخت حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مشترک امارات و رژیم صهیونیستی برای سرقت اموال ایران!

همکاری مشترک امارات و رژیم صهیونیستی برای سرقت اموال ایران!