مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:252020-10-26پزشكي

آذربایجان غربی دربدترین شرایط کرونایی قرار گرفت/23 نفر فوت کردند


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر استان در بدترین شرایط کرونایی از اسفندماه سال گذشته و آغاز شیوع بیماری قرار دارد.

- جواد آقازاده در گفتگو با در استان به یک هزار و 427 نفر رسیده است، ادامه داد: از این تعداد 304 بیمار جدید هستند که بیشترین بیماران بستری شده را شهرستان ارومیه به خود اختصاص داده است.

آقازاده با بیان اینکه از تعداد بیماران بستری شده 593 نفر به صورت قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 834 نفر مشکوک به این بیماری هستند، افزود: همچنین 269 نفر در بخش آی.

سی.

یو بستری هستند که 81 نفر از این بیماران مربوط به شهرستان ارومیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی با اشاره به آمار بیماران بدحال در استان به تعداد 74 نفر گفت: امروز بر اساس آخرین آمار با فوت 23 بیمار مجموع فوتی های ناشی از ویروس کرونا در استان به هزار و 640 نفر رسید.

وی از انجام 11 هزار و 42 مورد تست ویروس کرونا در طول یک هفته گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزار و 576 تست روز 4 آبان ماه انجام شده است.

آقازاده خود مراقبتی، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی و پرهیز از ترددهای بی مورد در سطح شهر و خارج از شهرستان را مورد تاکید قرار داد و از مردم خواست برای رعایت حال سلامت عموم جامعه این توصیه ها را مردم جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان غربی دربدترین شرایط کرونایی قرار گرفت/23 نفر فوت کردند

آذربایجان غربی دربدترین شرایط کرونایی قرار گرفت/23 نفر فوت کردند